Блог
Продовжуючи тему реформування системи первинної медичної допомоги в Україні, варто розглянути ще один дуже важливий її аспект, а саме діджиталізацію значної частини даних. Мова йде про електронну систему e-Health, яка дозволить автоматизувати облік даних й управління інформацією щодо медичних послуг. До інформації, яку акумулює ця система, належать електронні медичні картки, електронні направлення, електронні рецепти на “Доступні ліки” тощо.
Цього разу ми продовжуємо розмову про реформу первинки, яка має на меті створення рівних можливостей для всіх українців, які користуватимуться медичними послугами. Зауважу, реформа передбачає досягнення не лише рівності, але й високої якості таких послуг. Для цього було запроваджено п'ять основних змін. Першу з них — самостійний вибір лікаря — я детально розглянув у минулій публікації, а зараз я зупинюсь на фінансових моментах реформування.
Сьогодні я хочу розпочати великий цикл статей, присвячений дуже актуальній темі — реформі у царині первинної медичної допомоги.
Що таке первинна медична допомога?
Розпочну із базових понять.
Перефразовуючи відомий вислів, можна сказати, що вивіска — це обличчя медичного закладу, а тому її створенню та розміщенню треба приділити особливу увагу. В цій публікації я хочу розглянути основні правила та законодавчі норми щодо вивісок та табличок для медичних закладів, а також надати декілька експертних порад.
Сьогодні я хочу підняти важливу тему про відмінності між вивісками та зовнішньою рекламою медичних закладів.
У своїй попередній публікації я розповідав про те, як має виглядати вивіска лікувального закладу і де її можна розміщувати, а сьогодні я розгляну нюанси її оформлення для медзакладів, розташованих у столиці України.
Як я вже згадував у своїй попередній публікації, для медичних установ наявність сертифіката ISO 9001:2015 є не лише даниною деяким законодавчим нормам, але й потужним маркетинговим інструментом. Його наявність підвищує престиж медичної клініки або кабінету, а також дозволяє переглянути цінову політику й збільшити прайс на більшість послуг, що надаються.
Сьогодні я хочу підняти у своєму блозі актуальну для багатьох тему сертифікації систем менеджменту якості серії ISO 9001:2015. У даній публікації я хочу детально розглянути основні причини переходу до нової системи управління якістю, а також розкрити ще кілька переваг стандартів ISO 9001.
Продовжуючи тему акредитації медичних установ, хочу зупинитися на ще одній специфічній темі — акредитації лабораторій. У цій публікації я розповім про те, як відбувається ця процедура, хто її проводить та чим відрізняється акредитація лабораторій від акредитації інших установ.