Статті

Зовнішня реклама vs вивіски

Сьогодні я хочу підняти важливу тему про відмінності між вивісками та зовнішньою рекламою медичних закладів.

Визначення та термінологія

Отже, почнемо з вже знайомих нам вивісок, головним завданням яких є донесення інформації про медзаклад до споживача і спонукання його до певної дії. 

Але є важливі нюанси:

  • по-перше, зміст табличок та інших носіїв — на них не має міститися нічого крім типу закладу та його назви;
  • по-друге, розмір — згідно п. 2.2. Порядку розміщення вивісок у місті Києві, затвердженому рішенням Київської міської ради 20.04.2017 N 224/2446, площа інформаційної вивіски не може бути більшою за 3 (три) квадратні метри; 
  • по-третє, місце розташування — зовнішня поверхня фасаду першого поверху будинку, будівлі, споруди, біля входу, де юридична або фізична особа займає приміщення. 

Основні відмінності реклами та вивісок

Перш за все, різниця між рекламою та вивіскою полягає у меті.

В той час як основна ціль реклами — зацікавити споживача та продемонструвати переваги закладу, вивіска лише надає ту інформацію, формат якої прописаний законодавчо.

Що стосується дизайну, тут набагато більше можливостей у реклами, адже вимог до її оформлення немає. Вона може втілюватися у графічному і текстовому вигляді, мати різний розмір та формат. Але при цьому будь-яка зовнішня реклама обов'язково має узгоджуватися з органами місцевої виконавчої влади. Вивіска узгодження не вимагає, натомість, за її відсутність передбачено відповідальність.

 

Вимоги до зовнішньої реклами медичної тематики

До змісту та оформлення зовнішньої реклами медичних послуг висувається низка окремих вимог:

  • не допускається залучення медиків та осіб, зовнішній вигляд яких імітує медичних працівників у рекламі методів профілактики, діагностики і лікування;
  • заборонено без спеціального дозволу під виглядом медичної реклами пропагувати цілительство та народну медицину;
  • реклама методів та засобів, допустимість використання яких ще не було встановлено, суворо заборонена, як і реклама рецептурних препаратів.

Загальні рекомендації

Ефективна реклама – це не тільки головне завдання маркетингу, вона також допомагає людині швидше отримати  медичну допомогу і дістатися до потрібного спеціаліста. Вивіски та реклама мають бути досить помітними, щоб її змогли бачити як можна більше людей. Інформацію потрібно представити коротко і ємко, великими літерами, яким не заважають незрозумілі зображення. Слід звернути увагу на те, щоб вивіски було видно і огляду не заважали дерева або інші будівлі. Для цього потрібно ще на етапі планування продумати місце розташування згідно з законодавчими нормами та особливостями розташування. 

Людина може звернутись до медичного закладу не тільки вдень, а і ввечері. Тому важливо організувати освітлення вивіски та зовнішньої реклами медзакладу. Це особливо буде корисним для пацієнтів в зимовий час, коли довго триває темна частина доби. Для цього можна оформити світловий фриз по периметру, світлодіодну підсвічування, вбудовані лампи освітлення с піддашок.

Ще одним аспектом інформування в медичній організації є внутрішні покажчики і таблички. Пацієнт має витрачати мінімум часу на пошуки необхідного кабінету лікаря. Вказівні таблички та підписи приміщень є необхідністю для зручності відвідувачів медичного закладу та його працівників, які можуть виконувати свої обов’язки і не відволікатись на пояснення по розташуванню.

Звертайтеся до Law&Med і ми з радістю допоможемо як зі встановленням вивісок та виконанням інших важливих для отримання медичної ліцензії вимог, так і з розміщенням й погодженням зовнішньої реклами вашого медичного закладу.