Статті

Консалтинг

13.02.2019

Тим, хто шукав проектантів для реконструкції існуючих приміщень або, тим паче, для створення нового сучасного медичного центру, відомо, що знайти таких спеціалістів досить важко. Тому доводиться самостійно вникати і пояснювати виконавцям кожну дрібницю або ж запозичувати проекти іноземних клінік і показувати, як хотілося б зробити.

09.02.2019

Останні кілька років, як відомо, діяв мораторій на перевірки. За цей час усі настільки розслабились (інакше важко пояснити), що, спілкуючись із клієнтами, я чую дедалі більше абсурдних речей, які нібито можна робити. Але найбільше вражає аргументація: "так ті ж так зробили", "а нам теж так треба" тощо.

04.02.2019

Мене та моїх колег досить часто запитують про те, чи може бути керівником медичного центру будь-яка особа з дипломом, наприклад, фармацевта, менеджера з охорони здоров’я або взагалі без медичної освіти. Дехто вважає, що відсутність в ліцумовах безпосередньої згадки про необхідність для керівника мати сертифікат за спеціалізацією "Організація і управління охороною здоров’я" вказує на можливість  очолення медзакладу будь-ким. Отже, ура новим прогалинам в законодавстві і його сірим полям?!

31.01.2019

Якщо ви вирішили відкрити діагностичний кабінет і придбати рентгенапарат (ДІВ – джерело іонізуючого випромінювання), варто заздалегідь ознайомитися з інформацією щодо правильної процедури оформлення такої угоди і подальшої законної експлуатації рентгенобладнання.

Зауважимо, перш за все, що використання рентгенапаратів підлягає ліцензуванню. Певні види апаратів можна використовувати без ліцензії Державної інспекції ядерного регулювання (Держатомрегулювання), і про процедуру цього виду ліцензування я розкажу окремо в наступних публікаціях.

30.01.2019

Перед тим, як отримати ліцензію, насамперед, на медичну практику, необхідно пройти процедуру санітарно-епідеміологічного обстеження приміщень під медичну діяльність.

28.01.2019

Якщо ви плануєте розпочати власний медичний бізнес, а саме відкрити медичний кабінет або багатопрофільний медичний центр, дуже важливо звернути увагу на вибір приміщення.

Це питання лежить не лише в площині маркетингу. Так, звичайно, місце має бути "прохідним" або зручним для цільової аудиторії, гарно візуалізуватись навіть на відстані, не вимагати надмірної орендної плати тощо. Це все є важливим, але не вирішальним.