Статті

Зовнішня реклама vs вивіски

Сьогодні я хочу підняти важливу тему про відмінності між вивісками та зовнішньою рекламою медичних закладів.

Визначення та термінологія

Отже, почнемо з вже знайомих нам вивісок, головним завданням яких є донесення інформації про медзаклад до споживача і спонукання його до певної дії. 

Але є важливі нюанси:

  • по-перше, зміст табличок та інших носіїв — на них не має міститися нічого крім типу закладу та його назви;
  • по-друге, розмір — згідно п. 3 Порядку розміщення інформаційних вивісок у місті Києві №56, затвердженому розпорядженням КМДА від 15.04.201, площа інформаційної вивіски не може бути більшою за два квадратні метри; 
  • по-третє, місце розташування — вивіски розміщуються на фасадах будівель.

Таким чином, всі таблички, які не підпадають під ці умови, вважаються зовнішньою рекламою і мають бути оформлені як позначення торговельної марки або як рекламне оголошення відповідно до Закону України «Про рекламу» від 03.07.1996 No 270/96. 

Точніше зовнішню рекламу можна характерізувати як таку, що розміщується на відкритій місцевості. Рекламними носіями можуть бути тимчасові та стаціонарні конструкції ззовні будинків та споруд, над проїжджою частиною, вздовж тротуарів тощо. Для розміщення зовнішньої реклами медичного закладу потрібно отримати спеціальний дозвіл, про що зазначено у статті 16 вищезгаданого закону.

Основні відмінності реклами та вивісок

Перш за все, різниця між рекламою та вивіскою полягає у меті.

В той час як основна ціль реклами — зацікавити споживача та продемонструвати переваги закладу, вивіска лише надає ту інформацію, формат якої прописаний законодавчо.

Що стосується дизайну, тут набагато більше можливостей у реклами, адже вимог до її оформлення немає. Вона може втілюватися у графічному і текстовому вигляді, мати різний розмір та формат. Але при цьому будь-яка зовнішня реклама обов'язково має узгоджуватися з органами місцевої виконавчої влади. Вивіска узгодження не вимагає, натомість, за її відсутність передбачено відповідальність.

Вимоги до зовнішньої реклами медичної тематики

До змісту та оформлення зовнішньої реклами медичних послуг висувається низка окремих вимог:

  • не допускається залучення медиків та людей, зовнішній вигляд яких імітує медичних працівників, до реклами методів профілактики, діагностики і лікування;
  • неможна без спеціального дозволу під виглядом медичної реклами пропагувати цілительство та народну медицину;
  • реклама методів та засобів, допустимість використання яких ще не було встановлено, суворо заборонена, як і реклама рецептурних препаратів.

Звертайтеся до Law&Med, й ми з радістю допоможемо як зі встановленням вивісок та виконанням інших важливих для отримання медичної ліцензії вимог, так і з розміщенням й погодженням зовнішньої реклами вашого медичного закладу.