Статті

Розміщення інформаційних вивісок в Києві

У своїй попередній публікації я розповідав про те, як має виглядати вивіска лікувального закладу і де її можна розміщувати, а сьогодні я розгляну нюанси її оформлення для медзакладів, розташованих у столиці України.

З чого почати?

Перший крок — це звернення до центру надання адміністративних послуг за місцем розташування медзакладу. До цього органу необхідно подати три екземпляри документів, в яких будуть зазначені дані про розміщення вивіски та число, коли відбулося її встановлення. Один з примірників після відмітки про реєстрацію в системі повертається заявнику, другий передається до робочого органу, а третій — до комунального підприємства "Київреклама".

Оформлення паспорту вивіски

Дане питання в столиці України регулюється Департаментом містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради.

Тому для оформлення документів на розміщення таблички або іншого носія інформації про медзаклад треба звернутися саме сюди або ж до центру надання адміністративних послуг. Крім заяви до цих органів необхідно подати наступне:

  • фотографію місця, де планується розташування об’єкта;
  • макет та ескіз вивіски;
  • копію виписки заявника;
  • копію свідоцтва про реєстрацію знаку для товарів і послуг;
  • дані щодо взяття на облік платника податків;
  • інформацію щодо права власності та користування приміщенням, згоду його власника (за необхідності);
  • технічний паспорт; 
  • банківські реквізити. 

Якщо всі документи в порядку, впродовж п'ятнадцяти днів паспорт буде оформлено. Строк його дії складає два роки із можливістю продовження терміну. 

Що далі?

Після встановлення вивіски інформацію про це необхідно надати до робочого органу в цифровому форматі через портал Управління з питань реклами або через центри надання адміністративних послуг. Робочий орган має впродовж десяти днів встановити відповідність або невідповідність таблички вимогам законодавства, а заявнику тим часом надається інформація щодо дати та номеру реєстрації відповідної заяви.

У разі позитивного рішення заявнику надсилається повідомлення про це, а на заяві розміщується позначка про схвалення. Також інформація про дану вивіску вноситься до відповідного електронного реєстру.

Зона обмеженого використання вивісок

Зважаючи на те, що Київ є старовинним містом, досить багато його вулиць та будівель мають архітектурну, історичну або культурну цінність. Вони належать до Зони обмеженого використання вивісок. Це означає, що в кожному випадку питання про можливість оформлення і встановлення вивіски має вирішуватися індивідуально. До зони, де діють найсуворіші правила, увійшли головні центральні вулиці, площі та парки, а також низка транспортних розв'язок. 

Скористайтеся цією інформацію та встановіть вивіску для вашого медзакладу відповідно до усіх вимог законодавства. Стежте за публікаціями у блозі: наступного разу я розкажу про відмінність між вивісками та зовнішньою рекламою.